Cautare …

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Articole
Blog
Noutăți
Știri
Uncategorized
Zone Centrul Fericirii

Afla cum poti sa ai un somn de calitate, respectand cateva reguli simple

Obtinerea unui somn bun poate parea un obiectiv imposibil atunci cand sunteti treaz la 3 dimineata, dar trebuie sa stiti ca aveti un control foarte mare asupra calitatii somnului. Cum va simtiti in timpul orelor cand sunteti treaz, adesea depinde de cat de bine dormiti noaptea, astfel incat tratamentul pentru dificultati de somn poate fi gasit adesea in rutina zilnica.

Obiceiurile nesanatoase in timpul zilei si stilul de viata va pot face sa va rasuciti noaptea si sa va afectati starea de spirit, sanatatea creierului si a inimii, sistemul imunitar, creativitatea, vitalitatea si greutatea. Dar, experimentand urmatoarele, va puteti bucura de un somn mai bun pe timp de noapte, va puteti imbunatati sanatatea mentala si fizica si veti imbunatati modul in care ganditi si va simtiti in timpul zilei.

Mentineti sincronizarea cu ciclul natural de somn-trezire al organismului

Sincronizarea cu ciclul natural de somn-trezire a corpului este una dintre cele mai importante strategii de a dormi mai bine. Daca pastrati un program regulat de somn, va veti simti mult mai energizat decat daca dormiti acelasi numar de ore in momente diferite, chiar daca modificati programul de somn doar cu o ora sau doua.

Incercati sa mergeti la culcare si sa va treziti la aceleasi ore in fiecare zi.

Acest lucru va ajuta sa setati ceasul intern al organismului si sa optimizati calitatea somnului. Alegeti o ora cand sa mergeti la culcare, cand ve simtiti obosit, astfel incat sa nu va intoarceti pe toate partile, chinuindu-va sa adormiti. Daca dormi suficient, ar trebui sa te trezești in mod natural fara alarma.

Fiti destepti in ceea ce priveste napping-ul.

In timp ce napping-ul este o modalitate buna de a compensa somnul pierdut, daca aveti probleme de a adormi noaptea, acesta poate face lucrurile sa se inrautateasca. Limiteaza la 15 pana la 20 de minute somnul rapid si incearca sa ai parte de el la amiaza.

Combateti somnolenta dupa cina.

Daca vi se face somn inainte sa va culcati, dati-va jos de pe canapea si incercati sa aveti o activitate usoara, cum ar fi spalarea vaselor sau pregatirea hainelor pentru a doua zi. Daca adormiti imediat, va puteti trezi mai tarziu in noapte si sa nu mai puteti sa adormiti la loc.

No Comments Yet.

Leave a comment

Centrul Fericirii