Cautare …

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Articole
Blog
Noutăți
Știri
Uncategorized
Zone Centrul Fericirii

Cum poti sa te relaxezi in 10 minute

Este dovedit stiintific faptul ca momentele de relaxare a mintii te ajuta sa traiesti o viata mai fericita. Aceste tehnici pot deveni un obicei care imbunatatesc focusul, claritatea mintii si atentia, aducand in acelasi timp calmul. Studiile arata ca in minutele de dupa relaxarea mintii, experimentam sentimente de pace si empatie. De asemenea, facand-o constant, cercetatorii au ajuns la concluzia ca putem ajuta creierul sa stimuleze serotonina. Iata cateva lucruri de care trebuie sa tineti cont atunci cand va goliti mintea de ganduri:

  1. Timpul

Aceasta tehnica este despre relaxare, asa ca fiti siguri ca alegeti un moment din zi cand nu veti fi deranjati si sunteti liberi sa va relaxati.

  1. Alegeti un loc linistit

La fel ca si ora potrivita, si locul este foarte important, deoarece cand va goliti mintea de ganduri trebuie sa va concentrati si nu o veti putea face foarte usor, daca sunetele din jur va perturba.  Un loc nezgomotos poate face experienta unui incepator mult mai placuta si relaxanta.

  1. Stati intr-o pozitie confortabila

Postura in care faceti acest exercitiu face diferenta. Fie ca stati pe un scaun in fund, culcat, sau in pozitia lotusului, este important sa aveti coloana perfect dreapta, umerii si gatul relaxate si ochii inchisi.

  1. Este bine sa exersati pe stomacul gol

Un moment bun sa va relaxati mental, fie acasa sau la locul de munca, este inainte sa mancati. Dupa masa, puteti avea tendinta sa adormiti in timpul practicii. In orice caz, nu va fortati sa faceti asta nici cand va este prea foame. Va va fi greu sa va concentrati din cauza crampelor cauzate de aceasta si va veti gandi intr-una la mancare. Ideal este sa faceti asta la doua ore dupa masa.

  1. Respirati adanc

O tehnica foarte usoara de a va elibera de ganduri este sa va concentrati pe respiratie, inspirand si expirand adanc. In acest fel, veti intra foarte usor intr-o stare relaxanta de pace, iar gandurile vor disparea mai repede.

  1. Deschideti usor ochii

Cand va apropiati de finalul exercitiului, este bine sa nu faceti miscari bruste sau sa deschideti imediat ochii. Luati-va timp sa va constientizati corpul si tot ce va inconjoara.

Succes!

No Comments Yet.

Leave a comment

Centrul Fericirii