6 factori care ne influențează condiția fizică

În baza afirmațiilor făcute de experți, condiția fizică reflectă forța musculară, compoziția corporală și anduranța cardio-respiratorie.

Elementele care contribuie la starea de bine fizică a unei persoane pot include administrarea greutății corporale, evitarea alimentelor nesănătoase și o alimentație corespunzătoare. Din nefericire, există o cotă alarmantă a creșterii riscurilor pentru sănătate, care este și cauza deteriorării generale a condiției fizice.

Există variați factori care reduc buna condiție fizică a unei persoane. Acești factori sunt:

Voința. Se spune că propriile acțiuni vă pot influența condiția fizică. Fiecare individ are puterea de a modifica nivelul condiției sale fizice generale prin implementarea de schimbări și printr-un stil de viață sănătos și fericit. Oamenii diferă în ceea ce privește nivelul condiției fizice în funcție de genetica și angajamentul fiecăruia. Activitățile fizice vă pot ajuta în variate moduri și unul dintre ele este că vă poate ajuta să evitați anumite boli, obezitatea și alte afecțiuni.

Rutina. Este esențial să faceți unele modificări ale rutinei în antrenamente. Corpul trebuie pus în continuu să ghicească, deoarece, dacă se obișnuiește cu o rutină zilnică, rezultatul va fi o serie de probleme care vă pot afecta condiția fizică. Luați aminte, modificarea rutinei zilnice poate fi cheia spre succes. De exemplu, dacă ridicați greutăți în mod repetat, va deveni tot mai ușor pentru corpul vostru să execute exercițiul. Totuși, dacă adăugați o mică schimbare în exercițiile zilnice, cu siguranță vă veți potența condiția fizică.

Dacă lucrați pentru îmbunătățirea condiției cardio, nu repetați același tip de exerciții cardio. Alternați-le de la o săptămână la alta și încercați alte exerciții care pot contribui la antrenamentul vostru cardio. Cu această strategie, nu doar că vă îmbunătățiți condiția fizică, dar vă amplificați și condiția cardio.

Hrană. Unii oameni nu își dau seama că alimentele sănătoase fac o mare diferență în sporirea condiției fizice. Fie că aspirați să deveniți atlet sau doar vreți să scădeți în greutate, alegerea alimentelor corecte și sănătoase vă ajută atunci când aduceți modificări în sănătatea voastră. Dacă scopul este să pierdeți din greutate, cea mai bună cale pentru a vă atinge obiectivele este prin controlarea obiceiurilor alimentare. Adăugarea de legume, cereale și mai multe fructe este cel mai potrivit pentru voi. Și mesele mai reduse cantitativ vor oferi rezultate pe termen lung.

Dacă vă antrenați pentru concursuri, calea corectă de alimentare a organismului este imperativă. Trebuie să obțineți cantitatea optimă de carbohidrați și proteine pentru rezultate maxime. Alimentarea corpului cu aceste minerale vă dă mai multă rezistență în ziua cursei.

Apa. Așa cum știți deja, greutatea corporală este constituită din peste 60% din apă. Din vreme ce corpul depinde de apă, trebuie să beți cantități suficiente pentru a menține nivelul de lichide din organism, chiar dacă ați efectuat variate activități. Consumul unei cantități suficiente de apă poate, de asemenea, ajuta la evitarea deshidratării, care poate cauza stări de oboseală, deoarece nu aveți multă energie pe care să o consumați. Apa poate ajuta la eliminarea toxinelor din corp și transportă nutrienții către fiecare celulă a organismului. Dar fiți atenți la ce tip de apă alegeți. Evitați apa care a stat foarte mult în recipiente de plastic deoarece își pierde proprietățile.

Stresul. Stresul are o mulțime de efecte asupra corpul uman. Poate cauza dureri provenite din tensionarea mușchilor. Stresul poate afecta pielea. Bărbații pot suferi variate probleme sexuale, iar femeile pot avea cicluri menstruale dureroase. Bolile de inimă și hipertensiunea pot fi generate tot de stres. Dacă treceți prin prea mult stres, s-ar putea să nu vă puteți atinge obiectivele.

Alcoolul și Drogurile. Utilizarea diferitelor droguri recreaționale poate cauza daune la nivelul celulelor cerebrale. Trebuie să luați aminte că organismul își pierde rezistența la mai multe boli și poate cauza probleme de coordonare. Pe de o parte, alcoolul poate cauza deteriorarea inimii, ficatului și pancreasului. Poate cauza și o sporire a riscurilor pentru sănătate și hipertensiune. Ambele pot afecta dispoziția, memoria și coordonarea corporală.

 

 

 

No Comments Yet.

Leave a comment

Centrul Fericirii